En blond turk från sverige

Vem är då jag?
Ni har säkert förstått att jag ska ta mig till Holland och att jag kallas för Hassan, därav bloggens namn; Hassan i Holland! Men mer då? Vad är det för filur som gömmer sig där bakom leendet på bilden?
För er så kan jag berätta att jag heter Sara, är 18 jordsnurr gammal och bor i Sundsvall, som ligger i Norrland. Mitt älskade Norrland! de första 15 åren av mitt liv spenderade jag i Sundsvall med att gå på dagis, skola, orientera, åka skidor, leka och någon gång ibland flyga iväg med ett plan till varmare breddgrader. Sedan när det var dags för det första valet i mitt liv så tog jag det rejält och valde att söka mig till Rymdgymnasiet i Kiruna. Där spenderade jag tre är år av snö, midnattssol, vänner och glädje! Men sen så kom ju studentdagen, då var det slut på det roliga och man skulle börja välja igen. Då valde jag ett nytt äventyr, nämligen att bli holländare för ett tag och det är just därför denna blogg finns!
Nu kan ni begrunda vem jag är medan jag ska läsa igenom papperna om min AXA-försäkring, en försäkring som alla volontärer måste ha. Vi hörs när jag tagit mig igenom alla oändliga sidor på engelska. Såg även att det fanns en del på holländska, ska försöka se om jag kan lista ut vad det står där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0