1:a December

Nu är julen här!
Eller julmånaden i alla fall. Och det tycker en sån som jag är riktigt kul. För du får man lyssna på julmusik och öppna chokladkalendern.
Så idag har jag gjort precis det ovannämda, men även sett första avsnittet av julkalendern och blivit intervjuad av en tidning om den svenska julen. Så vi får se hur det slutar för julbord var inte så lätt att förklara. Om vi har otur slutar det som "tapas" vilket kanske inte är det rätta ordet.

Och angående mitt lår så har det blivit blått idag, och då menar jag blått.

Och så måste jag ju bara på dela med mig av några mer snöbilder. För snö är riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Sunshine

Testa "the famous swedish smoergåsboard" =smörgåsbord. Hehe :D det använde vi i USA. Haha. Inte lätt endå.. men ge det ett försök! ;)

2010-12-02 @ 16:27:09
Postat av: Malin

hur beskrev du julbord egentligen?

Annars kan jag bara säga att Malins kommentar när hon såg bilderna var: "Vi har ju mycket mer snö" ;)

2010-12-02 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0