45 snart?

Igår hade jag minsann lite av en kris. En kris om att jag kommer att vara 30 år om 11 år och innan dess ska jag minsann hinna med ett dussin antal saker. Och allt detta slog mig minsann igår. Att nu måste jag börja bestämma mig här vad jag ska göra. Och frustrationen steg när jag kollade runt på diverse universitet hit och dit, hittade det ena efter det andra. Och så ska jag inte bara hinna studera på 11 år heller, jag ska flytta till USA, Grönland och skaffa mig ett liv också. HOFF! 

Men jag måste ju få tacka Zuzka och Gloria som stod ut med mig igår, lyssnade på mitt tjat, poppade popcorn och kollade film med mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jadu, det är ju inte enda gången vi har haft ålderskris. Vi hade ju en förra sommaren :S



Vad är det nu för planer du har på att flytta till USA och Grönland? Eller okej, Grönland kanske jag vet vad det handlar om men USA är nytt. Du får uppdatera mig om det ;)

2010-12-12 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0