Det bultar och det bankar

Hassan har gjort det igen. Ramlat med cykeln. AJ!
Idag skulle jag göra en vänstersväng på en allt för isig gata, och pladask.
One man down.
Och det var inte bara jag som var skadad, även kedjan på min cykel hoppade ur.
Så då var det bara att börja vandra, med cykeln i släptåg.
Men som detta cykelälskade folk så erbjöd sig en holländare snällt att sätta tillbaka kedjan på denna svenska flickas cykel, och 30 sekunder senare var det jag som trampade på igen.

Men mitt knä bultar och bankar, skiftar i blått och rött och jag kan inte gå i trappor. Det är nästan så att man skulle ta en bild.

Men eftermiddagen vägde upp den skadade morgonen. Jag skulle bara in på H&M och köpa en vit långärmad tröja, men så råkade det minsann vara REA där idag, så då var jag ju bara tvungen att komma ut med lite mer än bara en tröja. OUPS!

Förresten, andra julklappen från jobbet - CHECK!
(Får passa mig så att vuxenpoängen inte blir för många nu)

Kommentarer
Postat av: Malin

ajaj, inte roligt att göra illa sig :(

Tur i alla fall att det finns folk som kan laga cyklar i det där landet ;)



nu börjar vuxenpoängen bli många, snart får du passa dig ;)

2010-12-15 @ 07:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0