Island in the sand!

Nu har jag tillbringat 24 timmar på en Ö!
Det är det minsann inte alla som har gjort, och inte på en Sandö heller hos Sanderyd. Som förövrigt har postadressen Sandöverken. Så mycket sand finns det minsann där.

Riktigt trevligt har jag haft det. Fått julklappar, gett julklappar, kollat på julkalendern, varit på julavslutning och framförallt fått träffa Sanderyd.
Idag var vi ute på en promenad runt ön och jag kände mig som en liten turist från ett varmt land när jag gick runt och fotograferade snöhög efter snöhög, men det måste ju förevigas.



Hassan klättrar i snöhögar och Sas fryser fingrarna av sig, så ska det vara!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha^^ härlig bild det där! du visar baken (din bästa sida? ;))och jag har nästan dubbelhaka ;)



annars så var det ett trevligt besök, får väl se när nästa gång blir! =)

2010-12-23 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0