...men det var inte sant!

Fortfarande i Holland.

Vilket betyder att jag inte åkt skidor idag, inte träffat farmor, inte huggit julgran och kan inte följa med ut ikväll.

Istället har min dag bestått av sömn, buffémat, skidskytte på tyska, pratat svenska med andra strandade resenärer och delat våra värsta förseningsminnen med allas älskade SJ. Och jag tror faktiskt att jag vann!




Sen har jag även roat mig med att hoppa i sängen och ta kort på det, inte det lättaste men jag lyckades, Dock låg jag flåsandes i sängen efter det, haha!

Imorgon 17.30 är jag bokad på ett plan till Köpenhamn, sedan vidare till Arlanda och förhoppningsvis där tills kl21.30, så då kan ni göra ett nytt försök med ballongera och plakaten!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag ser att du lyssnade på mitt råd om att hoppa i sängarna ;)



annars kan jag bara säga att jag tycker synd om dig! men tänk positivt, det hade kunnat vara dan innan julafton :P



kram! <3

2010-12-19 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0