4736160 minuter

Den senaste kvarten har jag ägnat åt att räkna ut hur många arbetsdagar min mor har kvar innan hon går i pension. Detta efter lite diskutioner på fejjan angående nedräkningar till både julafton och studenten. Så då var det bara att ta tag i utmaningen och börja räkna. Och det var faktiskt riktigt kul. Även om det inte riktigt var på samma nivå som intergraler och derivator. Och jag måste ju bara påpeka att kalkylatorn på mobiltelefonen inte kan möta sig med min älskade gröna klump! Och om ni är intresserade så kan jag meddela att hon har 3289 dagar kvar att slita innan hon kan köpa hund och flytta till Mallorca under vintern.
Efter detta inlägg kanske jag ska tillägga att jag åker till Amsterdam imorgon och stannar över tills söndagen. Så imorgon är jag inte tillgänglig för att räkna ut saker, bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: Malin

vad ska du göra i Amsterdam?

hur tänkte du där hassan, tror du vi ska överleva ända tills på söndag utan att kunna fråga hur lång tid det är kvar tills allt sker? ;)

2010-10-22 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0