Ankomsthall

Nu har jag bokat flygbiljetter från Schipol till Arlanda över jul. Så i år ska jag också få mig en vit jul med Kalle Anka på tv. Den 17 December kl 20.00 landar jag på Arlanda, sedan ska jag bara hämta upp mitt bagage innan jag går ut till ankomsthallen. Då är ni välkomna att stå där med blommor och plakat, och krama mig tills jag går sönder. Annars så går det bra att träffa mig i Sundsvall också, eller någon annan stans i Sverige. Så ni behöver inte känna er tvingade att komma till Arlanda.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter super! Men det får nog bli så att du kommer till mig istället, man har ju skolan att tänka på ;)

2010-10-28 @ 12:52:13
Postat av: Andreas, din kompis :D

Hej Sara, kommer du ihåg mig? Vi pratade i våras om att snön föll igen och jag frågade om det var snö i Kiruna. =) Hoppas du kommer till Sandö och hälsar på mig(och Malin kanske..) ;)

2010-10-28 @ 12:54:32
Postat av: Thirza

Hej!

Vad kul det är att läsa om din tid i Holland.

Jag kommer själv från holland, men flyttade till Sverige när jag var 11 (för ca 5 år sen).



//Thirza

2010-10-28 @ 13:04:23
URL: http://thirzapoot.blogg.se/
Postat av: Corinne

wiiiho :D Jag vill stå där med blommor och plakat! Fast.. tänk om jag råkar just den dagen åka till Kiruna lite tidigare än du landar? !

2010-11-04 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0