Dreft?!

I reklambreakat mellan en väldigt dålig film så dök plötsligt något bekant upp. Det tog några sekunder innan jag kopplade hela vägen upp men sen så insåg jag att det var YES-reklamen, för diskmedlet. Ni vet den där som börjar någon gång för länge sedan och går framåt i tiden med olika flaskor från olika år. Och på slutet när jag tänkte briljera för mina volontärizar och stämma in min röst med reklamrösten i ett riktigt smörigt "YEEESS" så trycker reklamrösten ur sig "Dreft". VA?!? De har stulit vårat diskmedel, och värst av allt är att de också tagit YES-gubben, den där gröna, käcka droppen av diskmedel.

Kommentarer
Postat av: Sunshine

haha men :( så förbaskat dåligt. Jag skickar dig lite yes-klistermärken så får du gå till affären och tejpa över Dreft märkena!

2010-10-06 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0