Fietzen!

Vandag hebben wij fietzen!
Detta betyder på vårat språk idag har vi cyklat och det är precis vad vi har gjort! I 5 timmar var vi ute och trampade runt i trakterna kring Svålet och solen lyste på oss hela tiden, helt otroligt. Såklart så hade vi matsäck med oss, så vi kanske bara cyklade i 2 timmar och åt i 3 men jag tycker vi var duktiga ändå. Och under denna dag så har jag lyckats med:
-Sätta fast lysen och plinklocka på min cykel (Så nu är jag inte olaglig längre, känns ganska skönt och detta eftersom Simon fick böta 66 Euro här om dan för att han var olaglig)
- Cykla på motorväg (alltså vara olaglig, men det var inte så jättemånga meter)
- Fått punktering (eller väldigt lite luft i däcken, så nu ska jag sätta Herman i jobb!)
Men en riktigt mysig dag har vi haft det, och nu vet jag vad Holländare gör på söndagar, de cyklar!

Kommentarer
Postat av: Carline

You were lucky with the wether today! Temperature far above normal.. Great day for fietsen :) (with a s, not a z).

2010-10-03 @ 20:43:44
Postat av: Linn S

Fiets je veel? :)

2010-10-04 @ 16:19:35
Postat av: Malin

härligt värre med en cykeltur!du är så duktig så som inte är olaglig längre =)

2010-10-04 @ 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0