Scouting

Idag har jag varit på besök på ett framtida potentiellt jobbställe. Detta var Zwolles scoutingkår. En liten stuga i skogen (de sa att den var i skogen, skogen bestod av några lövträd) och 29 ungar som sprang runt och skrek. Men det var väldigt fina ungar och jag hade det faktiskt riktigt kul när jag sprang och jagade dem i "Nederlands Leon". Och ledarna var också riktigt trevliga och hade väldigt bra ideér så det är nog ganska troligt att jag återvänder dit igen, till stugan i skogen. Och allt detta gav mig väldiga SOL-skole vibbar, jag började t ex räkna allt hela tiden och när de lekte med eld så ryckte det i mina fingrar men jag behärskade mig! DUKTIGT SARA!

Kommentarer
Postat av: Linnea i Tjeckien

ja, såklart scouterna är bra :)härligt med kottar och pinnar i skogen (dungen)!

2010-10-02 @ 23:15:19
URL: http://linnea-krysmynta.blogspot.com
Postat av: Malin

du borde välja det här, skogen och en massa ungar har du ju erfarenhet av från solskolan =) sen kanske man ska säga att det var tur att jag inte var där när dom började leka med elden ;) men jag är så stolt över dig!

KRAM!

2010-10-03 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0