Strawberries!

Idag så har det varit en dag då jag gjort massa viktiga saker, som t ex tagit foto, skaffat ett tåg-kort, lämnat tillbaka böcker på biblioteket, skickat kort och ätit färska jordgubbar. Det sistnämnda kanske inte är något man gör varje dag, och särskilt inte i början av Oktober men jag gjorde det minsann idag och så fort den lilla gubben kom in i min mun så kände jag solens strålar, hörde havets vågor och drömde mig tillbaka till sommaren.

Imorgon så ger vi oss volontärizar iväg till Arnhem för "On-Arrival Traning". Och vi blir minsann borta länge, inte förrens på Onsadg återvänder vi till Svålet så jag undrar minsann vad vi ska lära oss. Men förhoppningsvis så får vi leka lekar och äta mat, det är ungefär vad man brukar göra på dessa kurser, och det är helt i min smak. Är som vanligt nyfiken och förväntansfull inför frukostbuffén men eftersom detta inte är ett frukostland så ska det bli intressant att se vad som står framdukat. Och förhoppningsvis så finns det lite mer än chokladstössel att ha på mackorna. Men jag anpassar mig, så om ni äter frukost med mig på jul så vet ni vad som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0