Lycka!

Blev taggad på denna bilden här om dagen, och vad ska man säga, jag måste ju bara älska det!
Det sägs att en bild kan säga mer än tusen ord, och denna bild kan beskriva hela min student.
Så fort jag ser bilden sprider sig ett fånigt leende över mina läppar och mina ögon börjar att gnistra. Alla minnen från denna dag spelas än en gång upp och jag kan inte annat än längta tillbaka till denna dag, denna plats och alla dessa människor. Det har pratas om att spola tillbaka tiden och göra en repris, men tills vi lyckas med det kan man alltid kolla på denna bild och drömma sig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sunshine

DU ÄR JU FÖR SÖT.

Älskar ditt sätt att skriva, hoppas du hade det kul i Amsterdam! :) Tänker på dig, du är cool!

2010-10-25 @ 11:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0