Skohyllan Sundsvall?

Igår vid middagen så satt vi alla i harmoni och pratade om våra länder och städer. Vi pratade  om skillnader och likheter och efter ett tag när jag babblat på om svenska försvarsmakten så yttrar sig Ile:
"Vad var det din hemstad hette nu igen, det är så svårt med de svenska stadsnamnen. Var det IKEA?"
Tystnaden spred sig runt bordet innan skrattet intog våra läppar och alla utom Ile var roade av situationen. Han har nog blivit lite förvirrad av allt prat om Sundsvall, Kiruna och såklart IKEA. SÅ då var det bara att förklara att min hemstad inte var IKEA, men att jag många gånger legat i sängarna i affären och önskat att jag också kunde köra min säng upp och ned.

Kommentarer
Postat av: Corinne

haha åhhhh <3

Lycka. Lycka lycka. Så kul!

Ps. Jag och David ska bo med Erik hos hans syster på nyår, det blir bara vi, men du får gärna vara med om du vill. Ds.

2010-11-02 @ 00:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0