Big in Holland?

Jag måste erkänna att man blir ganska patriotisk av att flytta till ett annat land. Så fort man hör ABBA på radion så blir man överlycklig även fast man tycker att "Mamma Mia" är lite uttjatad och när man ser något från Sverige så blir man stolt som en tupp och kan inte vänta med att berätta för alla hur bra det är.
Det är minsann konstigt hur man kan förändras sådär.
Dessa två filmer hittade jag i vår Supermarket. Och jag som inte ens visste att Nils Holgersson var "big in Holland" men tydligen så verkar han vara big i hela Europa för mina volontärizar hade riktigt bra koll på hans resor.
Detta blev jag faktiskt lite stolt över, Stieg Larsson "Millenium" ligger tre på boktoppen, bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0