pppp PICTURES!

Okej, håll i er riktigt ordentligt nu för nu ska ni få bevittna mina otroligt fina foton från de första dagarna här i det nedre landet!
Avfärd, min packning och jag!
Det närmade sig, 09.05 lyfte jag mot Amsterdam.
Sas och jag är bra kombinationer!
Kanske lite tungt?
Egentligen var det 25 kg men när jag berättade min livshistoria för tanten i disken så skrev hon 23, som är det nya viktgränsen, och pep sedan något om att jag borde tänka på vikten tills nästa gång.
och här har vi dem, mina volontärkompisar! Här på upptäcktsfärd i Zwolle, och det otroliga var att vi hittade hem!
Och jag är inte den enda svensken i stan, Björn Borg verkar också hänga här!
Lite bilder från vårat hus!

Kommentarer
Postat av: Malin

Känns bra att jag får vara med på en bild :)

Fattar fortfarande inte hur det kunde bli 10kg (!) till när jag inte tittade. Du är inte så duktig på att packa ;)

Men det ser ut som om du har det bra där borta, tror att du kommer få 10 underbara månader nu :D

KRAMAR!!

2010-09-12 @ 13:47:53
Postat av: Morbror

Vad kul att läsa! keep it up! det ser ut som om ni har bättre väder där än det är i Kiruna. Har du testat Speculaas ännu??? Ta hem ett par kilo till mej till jul är du snäll! H, V och N hälsar!

2010-09-13 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0