Sverige på ett papper


I måndags fick vi en uppgift som gick ut på att vi skulle göra ett collage över oss själva och vårat hemland, eller helt enkelt bara med saker som sa något om oss själva. Och här har ni då mitt collage, av Sara from Sweden.
Som ni kan se så har vi ju flaggan där, och även IKEA och H&M. Detta satte jag dit för att Sverige är känt för detta och det kanske kan ge en ledtråd om vars jag kommer ifrån. Sen så är det en bild med snö och isbjörnar. Snö har vi ju mycket av och vissa av oss rider ju isbjörnar till skolan också. Rymden fick även vara med på ett hörn, eller hela Niel Armstrong faktiskt och detta för tiden på Rymd i Kiruna. Sen så fick mitt resande en plats också för jag gillar att flänga hit och dit. Och så orienteringen, denna mystiska sport som ingen i detta land eller i mitt hus hört talas om så var ju tvungen att ta med det. Och sen så har vi jultomten, Hitta Nemo och en glad gubbe, bra skit minst sagt! Men då återstår bara en fråga, vad gör korgen med potatis där i mitten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0