Trotjänare

Nu befinner sig jag och min nya vän i mitt rum. Vi blev riktigt tajta på vägen mellan huset och min säng, jag sover nämligen inte i huset utan har ett rum i Monasteryt. Det är inte alla som får bo i ett sånt som till och med är 110 år gammalt så jag känner mig riktigt privilegierad. Men i alla fall, precis när jag skulle ge mig iväg så bestämde sig himmlen för att öppna sig och inte för att ta emot mig utan för att vräka ner H2O i flytande form på mig. Det var då jag insåg vilken bra vän jag skaffat mig och jag tror vi kommer skapa starka vänskapsband under dessa 10 månader.
Låt mig presentera min trotjänare Barbro:

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Barbro var fin.

Hur är din säng? Jag hoppas du kan sova gott. Tänker på dig. Kom just hem från jobbet, blev baren ikväll. Mycket roligt faktiskt :) jag gillar mitt jobb. Imorgon är det skola, jag gillar skolan. Meteorologi är kul! Det är som rymden fast utan stjärnor och planeter ;) haha. Men alltså.. magnetfält, troposfärer och allt det sånt lite mindre rymdigt vi gjort. Perfect :)



Sov gott! <3

2010-09-15 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0