Zweden?

Idag har det skett, nu är det konstaterat att världen inte är så stor så stor som man kan tro. Det var nämligen såhär att när jag skulle till huset efter att hämtat en sak på mitt rum så mötte jag en man i trädgården som anmärkte att jag gick så snabbt. Jag skyllde på regnet och han sa att jag skulle ta och vänja mig, vilket jag redan gjort efter 4 dagar av regn. Men sen så kom vi in på Sverige och jag frågade om han hade varit där någon gång. Han brast upp i ett leende och berätta stolt att han brukar försöka att åka till Sverige varje år för att vandra i fjällen. Och om man vandrar i fjällen i Sverige så har man ganska troligt passerat Kiruna, vilket han mycket väl hade gjort. Så Kiruna är inte längre bort än en man i trädgården, det känns bra att veta.

Kommentarer
Postat av: Sunshine

SEN. När du kommit hem om ett år. Då ska du skriva en bok. För du skriver så jäkla bra!



Jag hoppas verkligen att Sverige är lite längre bort en man i trädgården. För jag tror inte att jag kan gå ut i min trädgård och säga att jag är i Holland.



Puss&Kram

2010-09-15 @ 00:22:29
Postat av: Sarah

Det tycker jag låter som en väldigt bra idé. GO FOR IT HASSAN!

2010-09-15 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0