Baka baka liten kaka!



Idag har jag bakat kaka.

Budapestrulle för att var mer exakt.
Och som ni vet så är det ju ganska mycket grädde i en sån där rulle från budapest.

Och som ni skan se på bilden hamnade lite av grädden på mig.
Hoj oj! Jag är ju inte ens en rulle från Budapest.

Men en viss person tyckte att det var väldigt roande, hoff!
... måste jag säga att det var jag som startade grädd-kriget?

Och min ansiktsfärg beror på att vi just nu har 26 grader i det här landet, och lilla jag som bott i Kiruna de senaste trå åren är ju inte riktigt van detta medelhavsklimat.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter ju jättehärligt, både med kaka och sol! Förväntar mig samma sak när jag kommer ;)



4 DAGAR!!

2011-04-20 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0