En sötnöt på äventyr i Holland!

De senaste dagarna har jag haft besök av en sötnöt med familj här i Svålet. Mini-kusin Linus med föräldrar har varit här och hälsat på och riktigt trevligt har det varit med en fläkt från Sverige!

Det började riktigt bra, och sen blev det bara bättre!
De började med att hala upp en godispåse från godisprinsen med 1,6 kg lösviktsgodis direkt från Sverige. Det var lycka för en svensk som bor utomlands.
Sedan fortsatte det med massa bus i huset, vårat Europa-spel förvandlades sabbt till en sopbil för den lilla filuren. Och så hann jag även med att visa dem staden, vi åt på en pannkaksbåt och så har Linus gungat 2 timmar på en och samma gunga som finns i parken bredvid vårt hus.


En liten snöig version av sötnöten!

Det var sorgligt att lämna dem på stationen men vi ses ju snart igen! Och som de påpekade så har jag 8 kort på Linus uppklistade på min vägg så honom glömmer jag inte! Men jag skulle inte sörja om ni kom tillbaka precis just nu, bara så att ni vet.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Kopia av sin far det är då ett som är säkert. Jättegullig var han och på denna bilden.

2011-04-07 @ 16:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0