Vad sa du, sa du?

För några minuter sedan slutade 1 April för i år men denna dagen måste man ju uttnyttja!
Det är minsann inte alla dagar man får lura sina nära och kära så idag passade jag på att lura pojken min.

Jag har pratat om att jag vill skaffat en tatuering så idag när jag kom hem till honom så drog jag upp samtalsämnet igen.

S: Du vet ju att jag tänkt ganska mycket på en tatuering den senaste tiden och igår så pratade jag igenom det med Gloria och Zuzkis.
J: Aha...
S: Och så provade vi att rita upp den också...
J: Jaha...
S: Men sen så slog det mig att jag vill ha något annat, det liksom bara kom till mig vad jag ska tatuera in.
J: Vad?
S: Och sen idag så gick jag förbi det där nyöppnade tatto-stället på vår gata, så då gick jag in bara för att se hur det såg ut och prata med snubbarna där inne. Och så kom jag ut med en tatuering. Så nu är jag tatuerad.
J: VA? MEN...VA? VISA!

Och det här vad var han fick se:



Paardje betyder "häst" och det hela är ett internskämt mellan oss volontärer.
GOED ZO -PAARDJE! är orden vi lever efter här nere och det ska även tilläggas att Zuzkis har en matchande "Goed zo!" på sin mage!

Men åter till Jonathan.
Han trodde mig. Seriöst!
Första sekunderna var att stort och högt "NOOO" som sedan övergick till något slags skrattanfall som nästan liknade tårar. Men det bästa är att han gick på det, MOHAHA!

Godnatt och sov gott önskar en inte nytatuerad Hassan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag baaaa neeeeeeeeeej!!!! sen ba okej tagga ner lite bahh <3

2011-04-02 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0