Väntan

I fredags spenderade jag kvällen på ett dansgolv.
Igår spenderade jag kvällen kring en lägereld.
Och jag måste säga att båda kvällarna har varit roliga och behövliga.

Idag är söndagen här och nu när jag tittar ut genom fönstret ser jag blå himel, så förhoppningsvis kan denna dag tillbringas i parken eller på vår takbalkong tillsammans med gott sällskap.

Ikväll ska jag och Gloria rocka tillsammans i baren. Jobb står på schemat men jag ser fram emot det, även fast det är på en söndag.
Se upp, Yoggi och Hassan är på gång!

Sen så var det ju det här med universitetet också. Tiden har nu gått ut och jag måste säga att det är väldigt skönt. För nu är det gjort, och jag kan inte göra så mycket mer åt det. Så nu är det bara att glömma bort allt som har meed universitet att göra tills antagningen är klar, då börjas det igen.

Det som jag sökte var:
Beteendevetenskap, Internationella samhällsvetarprogrammet, Internationellt arbete, Social antropologi, Europaprogrammet, Geografi.

Och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det, so let the väntan begin!

Och på tal om väntan, om precis en vecka anländer Malin Katarina Sanderyd till Svålet!


Kommentarer
Postat av: Malin

ojojoj, här var det minsann hela namnet med! :P fast nu är det mindre än en vecka för nu är det bara fem dagar tills jag hälsar på Sara Anna Linnea Hansson :D

2011-04-19 @ 16:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0