Whats wrong with you?

Jag har sagt det förut, att det går utför här i Holland men nu är det minsann kört!

Den senaste timmen har jag:

- Fångat Gloria i en tvättkorg.
- Stoppat det mitt huvud i en kastrul med kladdkakssmet så att jag fick en vacker rand i pannan.
- Gått ut genom ytterdörren barfota och med en sked i min mun.
- Lyckats hälla ett glas vatten över min nybakta kladdkaka.

Ja, ni kan ju läsa själv.
Helt klart är det kört!

Men så underbart roligt man kan ha det med personer som man litar på och känner sig hemma med. Så då gör det inget att man beter sig lite underligt, och speciellt inte om personerna är av samma skrot och korn som en själv.

Och jag måste medge, jag älskar varje sekund av mitt liv i det här huset.



The place to be <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0