Zwolle Beach!


En bild säger mer än tusen ord.

Så kolla nu här riktigt noga!



Det ni ser är en Hassan som badar. I APRIL! Och hon frös inte ens, bara lite lite lite!

Igår visade termometern 28 grader i Svålet och då begav sig alla vettiga människor plus Jag, Jonathan, Simonko och Yogi still Svålets egna beach! Och det var underbart! Grönt gräs, sand mellan tårna, vatten och solkräm. Det kändes som om jag förflyttat mig till Juli men nej, igår var det 22 april.

Så nu var badpremiären över för i år!

    



Dags att bege sig ut igen, kanske väntar andra doppet för i år!



Kommentarer
Postat av: Linn

22 april är de bästa datumet ever ju!! MIN FÖDELSEEDAAAG

2011-04-23 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0