Never ending story!

Eftersom jag inte längre befinner mig varken i Svålet eller i det nedre landet så känns det inte riktigt bra i mitt lilla hjärta att blogga på en blogg som heter "Hassan i Holland".

Därför har jag nu tagit tag i saken som jag tänkt ta tag i den senaste månaden och helt enkelt omlokaliserat mitt skrivande till en annan blogg.

Och såklart tänker jag dela med mig av den nya bloggen till er, inga hemligheter här minsann.

Och bloggnamnet är jag riktigt stolt över, riktigt kreativt och nyskapanda.

Håller i er, nu kommer det.

DÖ DÖ DÖÖÖÖÖM!



http://hassanismaland.blogg.se

Hoff, det var nervkittlande....

Så in och läs nu!
Läs om den internationella norrlänningen som förvillat sig i de småländska skogarna men en dag hamnade i VÄxjö där hon började studerna "Internationella samhällsvetarprogrammet" på Linnéuniversitetet.

Det kommer bli läsvärt, jag lovar!


Det orangea landet, ett äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0