Carrot!

Jag måste bara få dela med mig om att jag minsann har köpt ett gymkort!

I grannhuset finns nämligen ett fitnesscenter beläget och nu efter 5 månader så har jag och Gloria tagit tag i våra liv och blivit medlemmar. Så nu kan vi springa, gymma, cykla, zumba, steppa och svettas hur mycket vi vill! Och det finns inga ursäkter, det ligger bara 70 steg från våran dörr.

Och så har vi en morot också, eller carrot som man kan uttrycka sig på engelska. Men den håller jag hemlig än så länge, kanske ni kan få veta en riktig vacker dag.

Now I´m off for some svettning!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag hoppas att du berättar vad din morot är för nåt, jag blir ju nyfiken ;)

2011-02-10 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0