Ett sånt kap!

Igår shoppade jag lite grand. Eller ja, faktiskt bara en sak men troligtvis kan det komma mycket bra ur den. Nämligen ett Inter Rail-pass, ni vet ett sånt där kort som gör att man får åka tåg i massa länder. Detta pass gäller fem resdagar inom 10 dagar så när holländarna njuter av "voorjaarsvakantie" så ska även jag och Gloria göra det. Resan går först till Nancy i Frankrike, över Paris såklart, där vi ska besöka en kompis till Gloria och även hinna med en tur till Strassbourg. Sedan beger vi oss uppåt igen med en weekend i Brussel och kanske även en tur till Gent. Sen vet man ju aldrig vart vi kan hämna, för med det där kortet får vi faktiskt åka tåg över hela Europa!

Kommentarer
Postat av: linnea i tjeckien

om du kommer forbi prag sa bara skriv till mig sa kanske jag kan mota upp er! jag kan nog hitta en gratis sangplats till er... :)



kram kram Linnea

2011-02-14 @ 15:28:23
URL: http://www.linnea-krysmynta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0