Halvtid

Kanske dags főr en liten uppdatering här, eller vad säger ni?

Idag har jag lekt i en gympasal i fem timmar. Det gäller att man uttnyttjar tiden, főr det är minsann inte varje dag man főr chansen att vistas i en fullt uttrustad sal med plintar och bockar. Sa idag har det lekts hela havet stormar, volleyboll, den gamla godingen spőkboll och även en mänsklig variant av pingis, KUL KUL KUL :D

Och sa har jag en annan sak att säga ocksa, idag är det halvtid főr min tid här i Holland. 5 months, 5 more to go. WIIE! Lite sorgligt jag vet, men tiden gar framat och inte bakat sa da är det ingen idé att tänka pa det som varit utan istället sikta frammat pa det som kommer. Och 5 mer manader i Holland kan inte bli annat än kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0