I´m back ... eller för tillfället i alla fall

Min dator är tillbaka!
Och tydligen har den befunnit sig 40 meter ifrån mig sen i fredags utan min vetskap. Men nu är den återfunnen, precis som bokstäverna å, ä och ö!

Men än är allt inte perfekt. För nu är det laddaren som det är fel på så HP håller just nu på att skicka en laddare hem till min brevlåda. Jag undrar vilket land den kommer skickas ifrån? Detta datorpreblem har ju varit ganska internationellt så om Spanien eller Island skulle bli inblandade skulle inte förvåna mig. Men efter det så hoppas jag verkligen att allt är löst, annars vet jag inte vad jag tar mig till...

Eller jag ringer nog min far, han är den som alltid får utstå samtal från mig när saker inte fungerar. Sådan dotter! Men det brukar fungera, för idag började minsann batteriet att ladda efter att jag beklagat mig för honom så kanske han har magiska krafter.

Nu ska jag fortsätta att nörda mina glosor...

Het Plein
De Stadhuis


Blablabla...



Vi kör lite charader, gissa vad?
Det är kallt, vitt och spettsigt.. hmm?!

Kommentarer
Postat av: Corinne :)

en istapp? :)

2011-02-13 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0