IJSBEER

Nu har jag en systemåterställd dator och en ny strömsladd är påväg - så nu gör vi allt ett nytt försök med bloggandet. Och denna gång utan bokstäver som saknar prickar och frågetecken som inte sitter där de ska.

FREDAG IDAG!
Jag har tillbringat dagen tillsammans med min förstaklass och jag måste ju säga att de är så söta så att det gör ont! Alltid kommer de med sina funderingar, som t ex förra veckan fick Gloria höra att det minsann var helt otroligt att hon kom i tid till skolan varje vecka eftersom hon måste resa ända från Österrike. Detta sagt av en söt liten pojke i andra klass, åh åh åh.
Och nästa fredag så är det maskerad på skoltid som gäller! Och detta för att fira fröken som har fyllt år. Så nu måste jag komma på något att klä ut mig till, isbjörn och sjöman finns i tankarna så vi får se vart det hela slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0