Volgende volgende volgende kan man visst säga!

Imorgon kommer det bli en händelserik dag!

Först så är det ju som sagt maskerad på skolan, och "DA DA DAMM" Jag ska vara Pippi Långstrump. Eller ja, försöka att efterlikna i alla fall. Vi får se hur det går men jag hoppas i alla fall att barnen ska se någon likhet så jag inte behöver stå där och skämmas. Jag lovar att updatera er med både bild och skrift.

Sedan ska jag få träffa kycklingar imorgon också. Chickens!
Det är värsta grejen att ha kycklingar som husdjur här och eftersom det största internskämtet sedan vi flyttade hit är just chickens så ska det bli extra kul att träffa dessa djur. WIE!
Lovar även där en updatering med skrivt och bild.

Känner vilken bra blogg det här kommer att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0