Flygande Svensk

Jag lever.

Resan gick över förväntan. Riktigt över förväntan.
En kvart försenad till Arlanda, 10 minuter före till Schipol och 5 minuter tidig till Zwolle.

Jag tror att gudarna vill att jag ska befinna mig i Holland och ingen annan stans.
För att ta sig från detta land är inte det lättaste, räkna med minst 71 timmar men att ta sig in igen, går som ett bananskal!

Vad har jag då åstakommit de 26 timmar jag har varit här?
Inte bloggat i alla fall. Och inte så mycket annat vettigt heller.

Men jag har i alla fall uppdaterat mig om vad Zsu har haft för sig och hon vet vad jag har sysslat med också.
Sen har vi campat i vardagsrummet och jag har helt enkelt haft lov.
Och det ska jag fortsätta med ikväll, och imorgon och sen på måndag ska jag ta tag i mitt liv igen.

Det är en liten overklig känsla att vara tillbaka. Det känns inte som om man lämnat. Men ändå har jag tillbringat 3 veckor i Sverige. Att kastas fram och tillbaka, en konstig känsla. Men nu hittar ni mig på Assendorperstraat i alla fall 6 månader till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0