Gelukkige Nieuwe Jaar!

Då var det dags för ett nytt år då. Året 2011. (Det ska tilläggas att jag skrev 2010 först och sedan var tvungen att ändra.)

Men ett nytt år, 2011.
Det betyder att det nu gott 11 år sedan millenniumskiftet.
Det är nu man inser att man börjar bli gammal.

Och ja, vad ägnade jag då denna nyårsafton åt?
Jo, jag intog vågrätt läge och stannade så resten av kvällen.
Men det blev ju nytt år ändå, även fast jag inte sprang runt i klänning och åt chokladfondant.

Men nästa nyår får minsann se upp, då ska Hassan fira!

Men innan dess ska jag hinna med och fira försenat nyår, med CHOKLADFONDANT!
(Känner redan hur mina smaklökar hoppar upp och ned av lycka!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0