HEDON

Igår var det dags för Hedon igen, alltså för mig att jobba i baren. Och lika kul som förra gången om inte roligare! Musiken var väl inte den bästa, men vi lyckades ha kul ändå. Vattenkrig stod på schemat så det var en blöt Hassan som kom hem klockan halv fyra inatt. 
Och det ska tilläggas att jag vaknade pigg som en lärka klockan åtta i morse, men eftersom det är söndag så låg jag kvar till klockan elva, WIE!

Idag lyser solen och himlen är blå, ungefär som en sommardag i Kiruna och här är det den 16 Januari. 
Jag ska ta och ge mig ut på en promenad och se om man kanske kan hitta en tussilago eller två, om det växer sådana i detta land.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0