Igar var jag hôgst upp, imorgon är jag nedanfôr

Jag är vid liv!

Dock är inte min dator vid liv, vilket har orsakat denna franvaro fran denna cybervärld. Men nu gôr jag en liten hälsning till er här, som fortfarande gar in pa min blogg och hoppas pa ett inlägg, men môts av ett môrker och fôrmodar att jag är borta.

Men jag är minst sagt levande, särskilt idag da jag drabbats av feber som resten av detta hus. Vi gar fram och tillbaka och vet inte riktigt vad vi ska gôra med vara liv. Men imorgon är det en ny dag, och da ska vi minsann se till att vara pa benen. Fôr nästa vecka är det mycket som händer.

Pa onsadagen ska vi prova pa att aka skridskor pa holländskt vis. Vilket innebär langfärdsskridskor inomhus och ingen hjälm. Efter det kan jag aterkomma med om jag lever eller inte. Sedan ska jag och Gloria även prova pa den holländska sporten Korfbal. Ingen anning om vad det innebär, men jag lovar en lang utläggning om detta i veckan. Sa fortsätt att ga in här!




Kommentarer
Postat av: Carline

Korfbal: http://www.youtube.com/watch?v=ygoIb7EXWnY

This is a resume from a final between The Netherlands and Belgium, the best countries. To get an idea of what it is ;)

2011-01-24 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0