Jorden runt pa en főrmiddag!

Idag har jag varit ute pa ett litet äventyr genom Europa, och ni ska veta att jag inte rorde mig fran vardagsrummet. Det är nänligen sa att min dator är lite kapott och eftersom jag inte lyssnade sa bra pa Johans datortekniklektioner sa kan jag inte fixa detta problem själv och ringde istället HP Supporten i hopp om välsignelse.

Sa, főrst ut är alltsa svenska HP supporten. De bablar pa och när de sedan inser att jag befinner mig i Holland sa trycker de ur säg att jag maste ringa dit istället. Jag far numret och bőrjar om fran bőrjan.

Jag kommer fram till en tekniker och när jag ber honom att prata engelska, eftersom min data-holländska inte är sa utvecklad, kopplar han om mig. TILL STORBRITANNIENS SUPPORT!

Sa när jag da kommer fram till tekniker i Storbritannien sa lyder konversationen ungefär sahär när jag berättar att jag är svensk som bor i Holland:
- Your a swedish girl, living in Netherlands who has a computer problem and calling the british support?

Da var det bara att ringa tillbaka til lden holländska supporten főr att főrklara att jag bor i holland, även fast jag pratar engelska och är fran Sverige.

Jag ska säga er att det är riktigt utmattande att resa runt sa mycket pa bara en főrmiddag, HOFF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0