Never thought about Hawaii?

För någon dag sedan satt jag och Gloria och pratade om våra framtidsplaner. Jag berättade då om min plan att flytta till Grönland och hon kollade konstigt på mig. Jag förklarade då min önskan över att bo på en ö, och därför var Grönland lämpligt. Gloria tittar då ännu konstigare på mig och säger:

"You know, there is other islands then Greenland. Hawaii is an island to."

Ibland så tänker kanske inte Hassan hela vägen fram, och definitivt inte ända bort till Hawaii. Men jag tror nog att jag håller mig till Grönland ändå, lite sådär småmysigt. Och så pratar de faktiskt grönländska där!



Kommentarer
Postat av: Malin

haha^^ ibland är det nog bra att du har Zsu så du har någon som har koll på alla öar i världen ;)

2011-01-16 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0