Next; Svålet!

Okej, igen bra bloggare detta år. Men imorgon beger jag mig iväg till det nedre landet igen och då ska det bli lite mera liv i den här bloggen, det kan ni skriva upp!

Nu har jag tillbringat 2,5 vecka med att äta filmjölk och konversera på ett språk som jag förstår och jag måste medge att jag haft det riktigt bra. Massa snö, och idag har jag kommit fram till att svenskar spenderar otroligt mycket tid på att sopa bilar, skidåkning, fikor, utgångar, vänner och bara bra saker.

Men nu är det dags att ge sig tillbaka, till cyklar och stampot. Bara ett halvår kvar, och det ska bli riktigt bra. I framtiden så står Amsterdam, Bryssel, Den Haag på tur. Och så ska det firas karneval och Queensday och så ska ju ni komma och hälsa på! Tiden kommer bara att flyga, så snart är jag tillbaka igen.


Men nu håller vi tummarna för att tåg och flygplan ska lyfta imorgon och att jag inte behöver tillbringa två dygn på okänt ställe innan jag är i hemma i Svålet igen. Så ta tag om tummarna nu och knip, så hårt ni kan!

En del av mitt hjärta, kommer alltid slå för dig.

Kommentarer
Postat av: Malin

nu hoppas jag att ditt nyårslöfte är att bli en bra bloggare och att du håller det! ;)

2011-01-08 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0