One man down!

Idag fick jag veta av min tyska vän Jana i Amsterdam att hon minsann hade sett ett program på tysk TV om Rymdgymnasiet i Kiruna. Eller ja, hon uttryckte det mer som ett program om "Quiruna" där de var på någon skola som höll på med massa rymdsaker, så då kunde det ju inte annat än vara min!

http://mediathek.daserste.de/daserste/servlet/content/6102352?pageId=&moduleId=329478&categoryId=&goto=&show=

Så kolla in detta klipp, och nu kan ju spola fram till ungefär 03-46 så får ni små rymdare skjuta tryckluftraketer med Dannes översyn så att det inte urartar, som det i bland kan göra.

Och så kan jag ju berätta för er att när jag höll på med det där förra året, så lyckades jag bli träffad!
ONE MAN DOWN!
Jag gick iväg 50 meter och ställde mig där på vägen. Och så kommer den där raketen flygandes, och träffar mig! Nu kan ju någon räkna ut hur stor chansen är att jag träffas, men enligt mig var den och förblir väldigt liten. Jag är ju då regeln som bekräftar regeln.

Och en sista sak, vad har hänt med Sverigekartan?!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha^^ man fattar ju ändå en del av vad dom säger :) sen känner ju även jag igen personer därifrån ;)

2011-01-18 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0