Pasta! (och da inte spagetti)

Idag ar det fredag!
Kommer ihag den tiden da fredagarna var den baste dagen pa veckan och det var "Lycklig fredag, lordag, fredag, lordag, fredag, lordag". Men jag maste pasta (haha! jag menar da inte spagetti utan ordet dar a har ring ovanfor sig) att jag ar lycklig idag ocksa.

Igar var det hastar, idag skola och scouter imorgon, favoritdelen av min vecka!

Och sa kan jag upplysa om att Sas bokat resa till Holland, dock vet jag inte vilket flygbolag hon flyger med men det ska jag allt forska lite i. Sa i slutet av April ar det hon som invarderar, WIEE!


Kommentarer
Postat av: Malin

haha^^ du kan ju testa ringa alla flygbolagen. dom berättar nog gärna om jag åker med dom ;)

2011-01-28 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0