Professionell knivkvinna?

Idag nar jag fyllde i en jobbansokan till en o sa skulle man infoga en bild. Sa lilla jag loggade da in pa fejjan for att se vad det fanns for bilder pa mig som skulle vara lampliga att skicka in till en arbetsgivare. Jag letade och letade, men det var lattare sagt en gjort. Till slut sa hittade jag denna bild:

http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=138740556176866&set=t.596574840

(och nu eftersom jag datorn sa garna inte ville sammarbeta med mig sa kunde jag inte infoga bilden, istallet far ni da en lank som ni kan klicka lite kackt pa)

Och idag kan jag rapportera att jag skriver fran en hollandsk dator, och har finns det minsann inte en skymt av svenskans alskade tre sista boktaver i alfabetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0