Radio Gaga

Nu måste jag bara få blogga lite om min mor här. Jag vet att hon inte kommer att tycka om det men som bloggare så är det ens plikt att föreviga vad som sägs och hörs. Så nu kommer alltså en konversation mellan mig och min mor från förra veckan att citeras, och för att ni inte ska vara helt borta så kan jag berätta att den handlar om Lady Gaga.

Mor: Jag var på Hedbergskas vårshow idag, och de sjöng två Lady Gaga-låtar!
Jag: Åh, coolt! Vilka då?
Mor: "Bad Romance'' och ''Radio Gaga"

Sen var det bara att försöka att förklara att ''Radio Gaga'' inte var en låt av Lady Gaga, bara för att den innehöll ordet Gaga. Så kan det gå ibland, men man ska väl lära hela livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0