Två snubbar

Okej, alla som varit med under min uppväxt vet att min kärlek till tv-programmet "Två Snubbar" är riktigt stor. Ni vet, de där två snubbarna som springer upp och ner i ett höghus och är allmänt underhållande.

Idag när jag gick in i skolan så var det första jag möttes av denna affisch:


Alltså, det finns en musikal om dessa två snubbar som kommer till Zwolle den 25 April, ni vet vart ni hittar mig den dagen!

Jag kan också berätta att en av mina elever bjudit in mig på födelsedagskalas den 3 Juli, det gäller att vara ute i tid! De är så söta de där små liven!

Kommentarer
Postat av: Linnea i Tjeckien

haha, här heter de Pat a Mat! de är grymma :)

2011-01-15 @ 11:13:39
URL: http://linnea-krysmynta.blogspot.com
Postat av: Malin

seriöst!?! då blir ju det kanske när jag är där så då kan vi se den :D

2011-01-16 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0