De beste tijd van mijn leven!

Är det nu jag ska börja med:

"JAG LEVER"

eller kanske,

"I MADE IT!"

Eller så kan jag helt enkelt bara säga att jag tog mig till Sverige utan några större problem, till och SJ var i tid. Och alla väskor fick jag med mig, så nu är både Hassan och hennes pick-och-pack tillbaka.

Jag försöker nu att anpassa mig till filmjölk och falukorv, känner att jag håller på att av-sockras efter allt för många mackor med Nutella och jag förundras fortfarande över hur trevliga kassabiträden i Holland är.

Men nu har gatufest och sommarstugan avklarats, det nästa på listan är Stockholm en vecka och sedan O-ringen. Så inte är hon göralös minsann, ingen fara.

Sedan börjar universitetet, dock vet jag inte vert men ni kan ju alltid hålla utkik efter en "Hassan i Växjö" eller varför inte "Hassan goes Uppsala".


En liten Hassan som inte sett världen avslutar detta inlägg och inser hur tiden gått och saker förändrats.


Nederland, ik zal je altijd hierineren.
Je was leuk, grappig, schattig, een avontuur en de beste tijd van minn leven.
Hassan houd van haar tijd in Nederland, en dat zal ik altijd doen.
Tot ziens!

Kommentarer
Postat av: yogs

google translate is nog altijd een goede vriend :)

en: ik hou van dit foto!

2011-07-13 @ 23:52:40
Postat av: yogs

google translate is nog altijd een goede vriend :)

en: ik hou van dit foto!

2011-07-13 @ 23:58:16
Postat av: Johanna

Hej, jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att höra mer om din resa! Blir jätteglad om du kan skicka ett mejl så jag vet vart jag kan höra av mig.

2011-07-28 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0