Tepåsar, åsnor och memory

Om 7 timmar lämnar tåget Svålet, med mig innuti.
Och ja, jag ska väl inte då, men jag måste ju bara få dela med mig av lite händelser som inträffat idag.

Jag har avverkat nästan alla punkter på min lista, där packningen var det största och mest kritiska.

Och såklart var jag och Zsu på shoppingtur i morse, och köpte ännu mera onödiga saker som skulle få plats i min redan överfulla resväska.

Så i min resväska kan nu kläder återfinnas, men också en åsna och tre paket te. Och naturligtvis tusen till onödiga saker. Men så lyckligt slutar det inte.

I förra veckan sände jag ett paket på 25 kg till Sverige, innehållande sånt som är livsviktigt men som inte platsar på flyget. Idag sände jag ett till paket på nästan 10 kg till Sverige.

Mitt under packningen insåg jag att det inte kommer gå, så då var det bara att akutpacka ett paket och springa till posten.

Så nu väntar två paket på mig där i Sundsvall, alla skickade från Sara Hansson.

Nu ska jag återgå till min lista, och om jag ska vara ärlig så finns inte sömn på den.



Vi hörs, men då från Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0