The final countdown

Idag gick jag in på sj.se:s hemsida (som förövrigt har ny design) för att se hur tågen mellan Arlanda och Sundsvall går. Och det var inte för att jag hade tråkigt som jag tänkte plugga in tidtabellen utan för att om fyra veckor åker jag tillbaka till Sverige.

 Fyra veckor.

Det är helt sjukt.

Om en månad kommer väderkvarnar och tulpaner inte exsistera i mitt liv längre och iställer är det snöhögar och falukorv som gäller.

Alla frågar om jag längtar hem, om det ska bli skönt att komma tillbaka.

"Nej" svarar jag.

Men ta det inte på fel sätt. Jag saknar er alla i Sverige, jag tänker på er varje dag och ni sitter uppklistrade på min vägg.
Innan jag gav mig av till Holland var det samma sak. Den sista veckan i Sverige var det nästan så att jag inte ville åka för att jag skulle dö av saknad.

Så för att få fram någon slutsats av detta så saknar jag er, något otroligt. Men jag kommer också sakna de människor som finns i mitt hollandsliv något otroligt. Så jag tror det är därför jag inte vill lämna för jag vet att den dagen jag lämnar Holland, då är det över. Men jag vet att ni finns där för mig i Sverige och det är jag tacksam över. Att ni står ut med mig som flyger och far och inte kan hålla sig på ett ställe. Men det är så jag är och det har ni nog insett.

Men inget är finare än ni, ni som kan stå ut med mig, kom ihåg det!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0