Åka på ett lastbilsflak!

Vid den här tiden för  ett år sedan då stog vi där. Då stog vi där och väntade på att dörrarna skulle öppnas och vi skulle kunna springa ut och skrika i våra vita mössor.

Idag är det ett år sedan jag tog studenten tillsammans med min fina vänner i RT3. Ett år sedan vi drack champange, försökte sjunga nationalsången, fick skavsår, åkte flak, grät och hade den bästa dagen någonsin under vår tid på rymd.



När jag tänker tillbaka på det sprids ett fånigt leende över mina läppar och i mina tankar är jag tillbaka på flaket blen plakat och vita klänningar. Såklart var det sorgligt, men minnena från den dagen är lycka! Dagen bara flöt på fast den varade i över 20 timmar utan sömn så var jag aldrig trött, aldrig less utan det var perfekt.

Varje dag tänker jag på studenten och det kommer jag nog fortdsätta med, för det gör mig lycklig och lycklig vill jag vara!

RT07 - Rymdare for life <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0