14 mil skidor!

Idag har jag åkt 14 mil skidor. Från soffan. Så rättare sagt har jag kollat på när andra människor skidat sig igenom dessa mil. Men jag tycker att jag var tapper som klev upp innan klockan åtta, efter bara 4 timmars sömn, för att börja uppladdningen inför vasaloppet. Och även detta år gick starten! Men jag måste erkänna att jag slumrade till en stund där mellan Smågan och Mångsbodarna, men det tycker jag att man får göra.

Sedan så var det ju VM 5-milen idag också, inte att glömma! Så då var det bara att kämpa sig vidare till Holmenkollen och försöka glida på. Men jag kan meddela att inga ben är brutna!

Och jag måste erkänna hur mycket jag saknar skidor. Hur mycket jag saknar snö.
Nästa år ska jag komma på ett sätt att ta igen det, och lite till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0