HIPP HIPP HURRA!

Just nu återstår 24 minuter av min 19,5 års födelsedag. Gratualationer är fortfarande varmt välkommna!
Men jag har i alla fall fått ett halvårs födelsedagskort och även tjatat till mig lite gratulationer här och var.
Jag tycker det är viktigt med födelsedagar, precis som Findus, så då ska även halvåren firas!

GRATTIS TILL MIG!

Här är föresten en bild från min holländska lektion i tisdags. Varje tisdag får jag en två timmar lång privatlektion i det holländska språket.

Undra varför jag försöker spela tuba på bilden?

Rätt svar får en stroopwaffel hemskickad i brevlådan!



Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS I EFTERSKOTT!! :D

Håller med både dig och Findus, det är därför jag har två födelsedagar (så glöm inte att jag fyller år sista april också) ;)



Det där med tuban måste vara för att du ska visa din musikaliska sida (eller för att Jonathan var med och tvingade dig) :P

2011-03-24 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0